Nog 3 dagen en 7756,7 kilometer te gaan - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Milan Eck - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen en 7756,7 kilometer te gaan - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Milan Eck - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen en 7756,7 kilometer te gaan

Door: milanvaneck

Blijf op de hoogte en volg Milan

03 Februari 2011 | Nederland, Leiden

Hoi allemaal,

Ik begin maar met een eerste en laatste blog vanuit Nederland.

Nog 3 dagen voor mijn vertrek. 's Ochtends vroeg op zondag 6 februari begint het avontuur. Op wat laatste inkopen en inpakwerkzaamheden na is alles gelukkig gereed voor vertrek. De spanning van de hele onderneming begint zo langzaamaan wel toe te nemen. Het blijft een vreemd gevoel om huis en haard voor dik 5 maanden achter te laten.

Ik ga jullie verder niet lastigvallen met onbenulligheden en zal verder verslag doen als ik in Suriname ben aangekomen, dat is waar deze blog immers voor is. Ik ga daar een prepaid simkaart halen en heb in huis de beschikking tot een huistelefoon. Degene die hierin geïnteresseerd zijn, kunnen een privé-berichtje achterlaten of natuurlijk gewoon een mail sturen.

Pas goed op ons mooie land en tot ziens in switi Sranan!
No span!

• 05 Februari 2011 - 21:00

Monika:

Hoi Milan,
    welkom in Suriname, je kan je simkaart, plattegrond via ons bestellen en die bezorgen wij tot je woonadres.
    Een fietsje kan je huren voor 25 euro.

Op zondag 13 febr. 2011 hebben wij een dolfijnentrip gecombineerd met plantages, het is een studententrip.
    De prijs is 150 srd inclusief drank/broodjes/warme maaltijd /vervoer. Vertrek om 9.00-terug 17.00 u .Mail ons tourssuriname@live.nl of 08609999.